فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در راستای تامین کالا و خدمات موردنیاز شهروندان در ماه رمضان، اقلام موردنیاز مردم را با تخفیف‌های ویژه تا سقف ۳۵ درصد عرضه کرده است.

شهروند

به گزارش همشهری آنلاین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، حمایت از سبد اقتصادی خانوار را از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و وظیفه ذاتی خود می‌داند و تلاش دارد ضمن در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه تا سقف ۳۵ درصد برای گروه‌های کالایی مختلف، برخی از این اقلام را بدون در نظر گرفتن سود (با قیمت تولیدکننده) به شهروندان و مشتریان عرضه کند.

از این رو در راستای خدمات‌دهی جامع به مشتریان خود، تدابیر لازم برای تامین گروه‌های کالایی پرمصرف از جمله انواع خواروبار، محصولات لبنی و پروتئینی، حبوبات، روغن، چای، شکر و ... را از ماه‌های قبل اندیشیده و شهروندان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون کمبود از تمام شعب فروشگاه‌های شهروند بخرند.

فروشگاه‌های شهروند هر سال با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش میزان تقاضا برای تامین کالاهای اساسی، برنامه‌های ویژه برای تامین اقلام مورد نیاز شهروندان دارد تا در کنار فراهم ساختن فرصت یک خرید به صرفه و اقتصادی برای مشتریان به اصلی‌ترین رسالت و وظیفه ذاتی خود همان خدمات‌دهی، جامه عمل بپوشاند.

فروش ویژه ماه مبارک رمضان در تمام شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تا ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

کد خبر 667758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha